— Splošni pogoji poslovanja —
Ti pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in Zakonom o varstvu osebnih podatkov in določajo pogoje uporabe spletne strani in pogoje nakupa preko spletne strani www.domačapeka.si, ki jo upravlja DOMAČA PEKA d.o.o. (v nadaljevanju: ponudnik) in pogoje obdelave osebnih podatkov, ki jih zbira ponudnik.
Ponudnik
DOMAČA PEKA, d.o.o., Ljubljana
Igriška ulica 3
1000 Ljubljana
Tel. (01) 432 53 41
info@domačapeka.si
Matična št. 5376211
ID za DDV SI65694066
Naročanje izdelkov
Izdelke lahko naročate preko spletnega naročila na naših internetnih straneh 24 ur na dan, vse dni v letu. Vsa prejeta naročila bomo obravnavali kot nepreklicna. V primeru napake v naročilu, lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče ali spremeni naročilo, če je to še v obdelavi in še ni bilo odposlano po pošti.
Izdelke lahko naročite tudi po telefonu na številki (01) 432 53 41 vsak delavnik od 8. do 19. ure.
Po oddaji elektronskega naročila prejme naročnik obvestilo po elektronski pošti, da je bilo naročilo uspešno oddano. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov, pravilnosti naročila ali usklajevanja naročila pokliče naročnika na njegovo kontaktno telefonsko številko.
Cene
Vse navedene cene so v evrih. V cenah je že vključen 9,5 % DDV na živila. Cene veljajo do objave novega cenika. Pridržujemo si pravico do napak na spletni strani tako v slikovnem kot tekstovnem delu. Zanje ne prevzemamo odgovornosti. Pridružujemo si pravico do spremembe cen brez predhodne najave.
Dostava in plačilo
Plačilo za fizične osebe je gotovinsko ob prevzemu pošiljke ali brezgotovinsko s plačilnimi karticami ali nakazilom na transakcijski račun. Za pravne osebe velja plačilo po predračunu, ki vam ga bomo poslali po elektronski pošti, po faksu ali po pošti. Prosimo obvezno navedite davčno številko podjetja.
Naročeno blago vam bomo poslali najkasneje v roku 24 ur po prejemu naročila preko Pošte Slovenije. Poštnina ni vključena v ceno. Stroški poštnine se obračunajo ob zaključku naročila v pavšalni vrednosti 3,00 € (z DDV). Pri prevzemu odkupne pošiljke Pošta Slovenije zaračuna poštno provizijo za prenos kupnine v višini 1,83 € (z DDV), ki jo kupec poravna ob zaključku nakupa.
Račun za izveden nakup bo priložen pošiljki in hranjen na sedežu družbe ter dostopen na zahtevo, ki jo prejemnik pošlje na e-naslov info@domačapeka.si.
Reklamacije in vračilo blaga
Ob prevzemu blaga je naročnik dolžan preveriti količino in kakovost blaga.
Naročnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku po elektronski pošti info@domačapeka.si ali po tel. (01) 432 53 41 sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni naročnika v zvezi z odstopom od naročila, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od naročila.
Za uveljavitev pravice do odstopa mora naročnik z nedvoumno izjavo obvestiti ponudnika DOMAČA PEKA d.o.o. Ljubljana, Igriška ulica 3, 1000 Ljubljana, telefon (01) 432 53 41, e-naslov info@domačapeka.si, o svoji odločitvi o odstopu od tega naročila (npr. s pismom, poslanim po pošti ali elektronski pošti). Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice naročnika do odstopa od naročila poslano pred iztekom odstopnega roka od tega naročila.
Vrnjeno blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano ter v originalni embalaži. Vračilo kupnine bo izvedeno na račun naročnika takoj, ko je to mogoče, oz. najkasneje v roku 14 dni od datuma prejema vrnjenega blaga.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in ostale predpise Republike Slovenije. Ponudnik se trudi izpolnjevati svojo dolžnost in vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbe se odda preko e-poštnega naslova info@domačapeka.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Morebitne spore bodo uporabniki in ponudnik reševali po mirni poti, če pa to ne bo mogoče, pa bo za reševanje sporov pristojno sodišče v Ljubljani. Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov.
Povezava na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.